Що таке Google Shopping та як скористатися можливостями платформи

Користувачі інтернету часто хочуть отримати відповіді на свої запитання швидко. Процес пошуку конкретного товару може бути тривалим та незручним, адже потрібен час на відвідування різних сайтів. Google Shopping полегшує цей процес, надаючи інформацію про товар безпосередньо в оголошенні. Людям одразу доступні фотографії, ціни та посилання на інтернет-магазини. Це зручно для споживача, тому що він відразу бачить найважливіші для нього дані — зовнішній вигляд і вартість товару.

Продавці також виграють від використання Google Shopping. Власники інтернет-магазинів можуть рекламувати свої товари за допомогою цього інструменту. Цей метод реклами сприяє збільшенню продажів та залученню трафіку на сайт.

Коли потрібен Google Shopping

Google Shopping є спеціальним форматом рекламних кампаній у пошуковій системі Google, який допомагає показувати потенційним клієнтам товари з асортименту сайту, коли вони шукають аналогічні продукти. Основна мета цього сервісу — спростити процес пошуку для користувачів. Тепер їм не потрібно відкривати безліч вкладок для порівняння товарів та цін, адже все доступно на одній сторінці. Це особливо зручно для мобільних пристроїв, де перемикання між вкладками не завжди зручне.

Для бізнесу використання цієї платформи має переваги:

  • автоматичне оновлення інформації про ціни та наявність товарів;
  • можливість виділитись візуально серед інших пропозицій у результатах пошуку;
  • залучення зацікавлених користувачів;
  • економія рекламного бюджету, оскільки реклама на цій платформі часто дешевша, ніж у звичайних кампаній.

В результаті, це призводить до збільшення трафіку на сайт та підвищення конверсії.

Де і як відображаються оголошення Google Shopping

Оголошення Google Shopping з’являються у результатах пошуку Google — у верхній частині або праворуч від основного списку результатів (у десктопній версії). Також вони можуть бути представлені в горизонтальній «каруселі» товарів, яка з’являється під час прокручування сторінки. Крім того, їх можна побачити у вкладці «Покупки».

Такі оголошення відрізняються від звичайних текстових тим, що містять візуальні елементи: зображення товару, назву, ціну, бренд або назву магазину, а також рейтинг товару.

Як досягти високої ефективності реклами в Google Shopping

Для того, щоб використання інструменту Google Shopping було максимально ефективним, варто звернутися за допомогою до спеціалістів. Приміром, фахівці Elit-Web мають великий досвід у запуску та веденні рекламних кампаній в інтернеті. Вони виконують налаштування реклами в Google Shopping в 4 етапи:

  • розробка стратегії. На початку розробляється та узгоджується із клієнтом докладний план та стратегія, які визначають наступні кроки у проєкті. Також фахівці активно збирають аналітичні дані та вносять корективи до стратегії за необхідності. Якісна стратегія безпосередньо впливає на результати кампанії;
  • підключення аналітики. Цей етап дозволяє ефективно відстежувати результати рекламної кампанії. Спеціалісти налаштовують акаунт Merchant Center, який імпортує товари з сайту та експортує їх до Google Ads. Крім того, вони підключають сервіси аналітики для оперативного моніторингу результатів та внесення змін;
  • створення, налаштування та запуск кампанії. На цьому етапі вони розробляють оголошення, групують товари, встановлюють ціну кліка. Після отримання перших конверсій підключають розумні кампанії, які використовують машинне навчання для оптимізації ставок та вартості конверсії;
  • ведення та аналіз ефективності кампанії. Фахівці постійно відстежують та аналізують результати кампаній, вносячи корективи та оптимізуючи оголошення за необхідності. Це потрібно для стабільної роботи та досягнення цілей зі збільшення продажів і залучення трафіку.

В компанії Elit-Web завжди надають клієнтам щомісячні звіти з аналізом виконаної роботи, щоб вони могли стежити за ходом проєкту та якістю наданих послуг.

Джерело: https://elit-web.ua/google-shopping

Новини України