Реклама що продається
Рекламні тексти потрібно писати просто і щиро, вони повинні бути близькі до розмовної мови. Намагайтеся не використовувати дієслова в пасивному стані і віддієслівні іменники. У таких випадках вас врятують звичайні дієслова. Наприклад, використовуйте слово «воліють» замість словосполучення «віддають переваги».
Читача потрібно зачепити першою фразою або першим абзацом, який повинен складаються приблизно з 10-12 слів. Всі заяви в рекламі, виражені в негативній формі необхідно замінити на ствердні.
Більшу довіру викликає текст у вигляді діалогу або монологу. Ви повинні поставити питання і тут же відповісти на них.
Велика ймовірність того, що людина запам'ятає заголовок реклами, в який рекомендується включити ім'я особи або назви компанії. Якщо не буде прочитаний текст реклами, про