У Києві помічено цікавий французький кабріолет

Днями на одній із столичних вулиць кореспондентові “Автоцентру” вдалося сфотографувати досить рідкісний для нашого ринку автомобіль – Renault Megane Cabrio першого покоління. У даному випадку це рестайлінгова модель, що відрізняється видозміненою решіткою радіатора та бензиновим двигуном стандарту Євро 3. Такі машини випускалися з 1999 по 2003 рік включно.

Зазначимо, що Renault Megane з відкритим кузовом з’явився ще 1997-го, за два роки після дебюту базового автомобіля. У результаті ця модель Megane отримала найбільше кузовів серед інших машин Renault. Їх пропонувалося цілих шість: купе, хетчбек, седан, універсал, кабріолет та мінівен.

Renault Megane Cabrio формально вважався чотиримісним, проте на практиці задні місця з обмеженим простором для ніг пасажирів були дуже незручними. Простіром другого ряду сидінь довелося пожертвувати для складного даху.

Рестайлінговий кабріолет пропонувався лише з 16-клапанними бензиновими двигунами: робочим об’ємом 1,4 л (95 к. с.); 1,6 л (110 к. с.) та найпотужнішим, дволітровим у 140 «конячок». Коробка передач встановлювалася лише механічна, 5-ступенева.

У нашому випадку Renault Megane Cabrio оснащений 1,4-літровим агрегатом, про що наочно свідчить шильдик на передньому крилі. З ним автомобіль спорядженою масою 1050 кг розганяється від 0 до 100 км/год. за 11,4 с. Максимальна швидкість становить 187 км/год. Витрата палива в комбінованому режимі – 6,5 л на 100 км.

Читайте також:

У Києві помічено знаковий німецький кабріолет

Новини України