Міноборони підбило підсумки перших днів кампанії “Будь собою”


Рекрутинговий центр Сил оборони Фото: Міноборони України

Міністерство оборони України на своїй сторінці у Telegram розповіло про підсумки стартових днів кампанії “Будь собою”, в рамках якої було запущено рекрутинговий портал.

За три дні з 11 до 14 червня свої резюме надіслали 2420 громадян, які висловили бажання долучитися до Сил оборони. 

Найбільша кількість відгуків надійшла на вакансії, пов’язані з безпілотними технологіями – 232. На другому місці служба у розвідці, в ній зацікавлені 208 потенційних рекрутів. 

За цей час на сайт встигли додати 115 нових вакансій та 4 підрозділи. Загалом у користувачів є можливість шукати посади за кількома критеріями – родом військ, спеціальністю, званням та умовами.

  • У ГУР стартувала перша публічна рекрутингова кампанія “Став плюс”. 
Новини України