Фахівці назвали найнебезпечніші помилки водіїв під час використання автозапуску

Дистанційний запуск двигуна став важливим помічником у холодну пору року. Ця функція допомагає не тільки заздалегідь прогрівати двигун, але й позбавляє водіїв необхідності починати поїздку в замерзлому салоні.

Однак, як розповів фахівець в інтерв’ю порталу ampercar.com, багато власників авто недооцінюють важливість правильної експлуатації цієї системи, що призводить до непередбачених неприємностей.

Система автозапуску, як правило, працює у зв’язці з охоронними пристроями автомобіля. Сучасні версії дають можливість керувати функціями машини через додаток на смартфоні, а простіші моделі використовують брелок.

Хоча технологія здається простою, її неправильна активація може стати причиною аварій, поломок або негативно вплинути на ресурс автомобіля.

Сучасні технології дозволяють встановити систему дистанційного запуску не тільки на автомобілі з автоматичною коробкою передач, а й на моделі з механічною трансмісією.

Однак власникам “механіки” потрібно виявляти особливу увагу при експлуатації. Старі версії цих систем часто не оснащувалися захистом, який блокує запуск двигуна, якщо передача залишилася включеною.

Це може спровокувати непередбачуваний рух автомобіля, що спричиняє серйозні ризики виникнення ДТП.

В останні роки системи автозапуску набули значних поліпшень. Щоб уникнути небажаних інцидентів, більшість сучасних пристроїв вимагають, щоб перед запуском було включено гальмо стоянки.

Однак взимку це може спричинити додаткові складності, оскільки гальмівні колодки можуть примерзнути до дисків, створюючи проблеми з подальшою експлуатацією. Щоб мінімізувати ймовірність таких неприємностей, рекомендується просушити гальма перед стоянкою на морозі.

Однією з найчастіших помилок, що зустрічається серед водіїв, є надто тривале прогрівання двигуна. Незалежно від того, який тип трансмісії, багато автомобілістів запускають двигун заздалегідь, залишаючи його на неодружених оборотах на 15-20 хвилин, щоб досягти комфортної температури в салоні.

Довга робота двигуна в холостому режимі в зимовий період значно збільшує зношування мотора і призводить до прискореного старіння мастильного матеріалу.

Багато водіїв припускаються помилки при спробі віддаленого прогріву автомобіля, неправильно налаштовуючи систему опалення. Рекомендується вибрати першу або другу швидкість вентилятора, направивши потік повітря на лобове скло, та ввімкнути режим рециркуляції.

Це дозволяє значно прискорити процес видалення льоду та підтримання оптимальної температури в салоні. Коли рециркуляція відключена, повітря в салоні постійно оновлюється, що сповільнює прогрівання та знижує ефективність системи, а отже, водій довго відчуватиме холод.

Перед тим як настануть сильні морози, корисно налаштувати систему автозапуску так, щоб вона активувалася в залежності від температури рідини, що охолоджує. Такий підхід допоможе уникнути неприємних наслідків, на кшталт відмови у запуску двигуна морозного ранку.

Якщо це налаштування було втрачено, в умовах екстремального холоду варто взагалі утриматися від використання автозапуску. У таких випадках набагато розумніше запускатиме двигун вручну.

Це дасть вам можливість оперативно виявити можливі проблеми, такі як замерзання оливи або рідини в трансмісії, і негайно вжити заходів для їх усунення.

Новини України