Чому водіям категорично не можна натискати на педаль гальма лівою ногою

Під час керування автомобілем з автоматичною коробкою передач (АКПП) суворо не рекомендується використовувати ліву ногу для гальмування.

“Твоя МАШИНА” роз’яснює, чому це так.

Звичка і безпека:

Водієві, який звик до механічної коробки передач (МКПП), використовувати ліву ногу для гальмування може бути небезпечно.

У критичних ситуаціях він може неправильно реагувати, натискаючи лівою ногою занадто сильно на педаль гальма, що може спричинити різке і несподіване гальмування.

Ризик одночасного натискання на педалі:

Використання лівої ноги для гальмування підвищує ризик одночасного натискання на педалі гальма і газу, що може призвести до непередбачуваної поведінки автомобіля та аварійних ситуацій.

Втома та контроль:

Перемикання між правою та лівою ногою для керування автомобілем може призвести до стомлення та погіршення контролю над транспортним засобом, особливо в умовах інтенсивного руху або на незвичних дорогах.

Ергономіка та дизайн автомобіля:

Автомобілі з АКПП розроблені з урахуванням використання правої ноги для гальмування.

Розташування педалей та інші елементи керування адаптовані під цей принцип, що робить використання лівої ноги незручним і неефективним.

Використання лівої ноги для гальмування на автомобілях з АКПП може становити небезпеку як для водія, так і для оточуючих учасників дорожнього руху.

Тому водіям слід суворо дотримуватися звичної та безпечної практики використання правої ноги для гальмування.

Новини України