Під час керування автомобілем з автоматичною коробкою передач (АКПП) суворо не рекомендується використовувати ліву ногу для гальмування.
“Твоя МАШИНА” роз’яснює, чому це так.
Звичка і безпека:
Водієві, який звик до механічної коробки передач (МКПП), використовувати ліву ногу для гальмування може бути небезпечно.
У критичних ситуаціях він може неправильно реагувати, натискаючи лівою ногою занадто сильно на педаль гальма, що може спричинити різке і несподіване гальмування.
Ризик одночасного натискання на педалі:
Використання лівої ноги для гальмування підвищує ризик одночасного натискання на педалі гальма і газу, що може призвести до непередбачуваної поведінки автомобіля та аварійних ситуацій.
Втома та контроль:
Перемикання між правою та лівою ногою для керування автомобілем може призвести до стомлення та погіршення контролю над транспортним засобом, особливо в умовах інтенсивного руху або на незвичних дорогах.
Ергономіка та дизайн автомобіля:
Автомобілі з АКПП розроблені з урахуванням використання правої ноги для гальмування.
Розташування педалей та інші елементи керування адаптовані під цей принцип, що робить використання лівої ноги незручним і неефективним.
Використання лівої ноги для гальмування на автомобілях з АКПП може становити небезпеку як для водія, так і для оточуючих учасників дорожнього руху.
Тому водіям слід суворо дотримуватися звичної та безпечної практики використання правої ноги для гальмування.