Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль

Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль

Фото: Getty Images Прогнозують, що ринок почне відновлюватися вже цього року

Apple зберігає лідерство попри спад, а китайські бренди посилюють позиції на світовій арені.

У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників знизилися на 2% у річному вимірі, що стало вже п’ятим кварталом поспіль зі спадом, повідомляє Counterpoint Research. Основними причинами зниження стали сповільнення зростання індійського ринку та скорочення обсягів постачання Apple Watch. Водночас Китай продемонстрував зростання на 37%, досягнувши найвищої частки з кінця 2020 року.

Попри спад на 9%, Apple утримала перше місце завдяки зростанню бази користувачів iOS. За нею Huawei та Xiaomi показали суттєве зростання – завдяки широкому асортименту, конкурентним цінам і зміцненню позицій на внутрішньому ринку.

Samsung, навпаки, зазнав 18% падіння, втрачаючи попит на попередні покоління годинників на всіх ключових ринках.

Аналітик Балбір Сінгх додав, що споживачі дедалі частіше надають перевагу моделям у ціновому діапазоні $100-200, де зафіксовано зростання на 21%, тоді як продажі найдешевших моделей впали на 17%.

Сегмент дитячих смарт-годинників також зростав. Лідерство зберігає китайський бренд Imoo, а Китай лишається найбільшим ринком. Попит зростає і в Північній Америці, Європі та Азії – батьки дедалі частіше обирають смарт-годинники як альтернативу ранньому використанню смартфонів.

У Counterpoint прогнозують, що ринок почне відновлюватися вже цього року з очікуваним зростанням на 3%. Цьому сприятиме інтеграція ШІ, покращених сенсорів здоров’я та сертифікація деяких пристроїв як медичних приладів, а також зсув попиту в бік преміальних моделей з високою функціональністю та глибшою інтеграцією в екосистеми.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Nvidia обігнала Microsoft та стала найдорожчою компанією у світі.

 

Apple показала оновлені версії всіх своїх операційних систем

 

Джерело

Новини України