Рекламні тексти потрібно писати просто і щиро, вони повинні бути близькі до розмовної мови. Намагайтеся не використовувати дієслова в пасивному стані і віддієслівні іменники. У таких випадках вас врятують звичайні дієслова. Наприклад, використовуйте слово «воліють» замість словосполучення «віддають переваги».
Читача потрібно зачепити першою фразою або першим абзацом, який повинен складаються приблизно з 10-12 слів. Всі заяви в рекламі, виражені в негативній формі необхідно замінити на ствердні.
Більшу довіру викликає текст у вигляді діалогу або монологу. Ви повинні поставити питання і тут же відповісти на них.
Велика ймовірність того, що людина запам’ятає заголовок реклами, в який рекомендується включити ім’я особи або назви компанії. Якщо не буде прочитаний текст реклами, прозвучить, хоча б заголовок.
Вже понад століття журналісти практикують такий підхід: найважливіше викладають на початку тексту, а потім йдуть менш важливі подробиці. Рекламний матеріал специфічний. Він не повинен містити в собі незначну інформацію, яка могла б підштовхнути людину на чужу сторону. Зачепивши читача заголовком і ілюстрацією, важливо не відпускати його. Цьому сприяють заголовки, прочитавши які людина зацікавиться інформацією. В кінці рекламної статті слід використовувати «ефект краю», повторити найважливіший аргумент реклами в кінці тексту.
Якщо ваш текст містить безліч фактів, пов’язаних між собою, намагайтеся не пов’язувати їх громіздкими словосполученнями. Досить просто їх пронумерувати або виділити стрілками, позначками на початку фраз.
Пам’ятайте, що реклама повинна виконувати наступні функції:
1. Залучати увагу цільової аудиторії.
2. Досить ясно повідомляти про пропонований товар.
3. Викликати позитивні емоції.
4. Переконувати покупця в тому, що саме ваша пропозиція найбільш доступне і вигідна.
5. Обов’язково використовувати партнерські програми.
Що стосується емоцій, головне щоб вони не були негативними. Для цього слід вибрати образ, який буде симпатичний потенційному покупцеві. Крім цього потрібно правильно вибрати колірну гамму, не дратівливу очі.
Однією з найпоширеніших помилок в рекламі є використання найвищому ступені: «найкращий», «найнадійніший» і т. Д. Не секрет, що кожен з нас любить похвалитися, але в той же час майже всім нам не подобається, коли хваляться інші. Це дратує і викликає настороженість і упередження.
Існують і інші небезпеки. Наприклад, ви досліджували ринок і виявили, що ваші ціни є найнижчими. Але поки ви розробляли рекламу, з’явилися конкуренти, які, ні за що можуть подати на вас до суду за неправдиві дані.
Саме з цих причин даний час заборонено говорити в рекламі про те, що ваш продукт найкращий, найякісніший, найдешевший.
У рекламі можна посилатися на авторитети, такі як зірки естради, спортсмени, актори та інші публічні люди. У своїй рекламі обов’язково потрібно назвати імена ваших відомих клієнтів і партнерів. Але в цьому випадку за законом необхідно отримати їх згоду.