Продавати товари в Інтернет магазині не так складно, як в стандартній торговій точці. Так вважають багато інвесторів, які входячи в інформаційний ринок для продажу товарів. Насправді варто побоюватися подібних роздумів. В офф-лайн світі ви змушені платити за оренду приміщення, наймати декількох співробітників для ведення однієї торгової точки.
В інформаційному середовищі з цим легше левову частку роботи виконує за вас комп’ютер, але це зовсім не означає, що витрати будуть менше. Весь бюджет на побудову Інтернет магазину йде на просування сайту і приведення його до відповідних вимог пошукових роботів. Оптимізація сайту і буде означати успіх проекту. Якісно виконана оптимізація допоможе вам легко продавати товар у великому обсязі. Але зазвичай додатково до просування проводять активну маркетингову кампанію. Це також бере певну частку бюджету. Якщо в кінцевому підсумку ви складете витрати на маркетинг і просування, виявиться, що побудова Інтернет магазину обходиться в більшості випадків дорожче звичайного магазину, але ефект від створення гарної платформи в інформаційному світі на порядок вище. Тут ви виходите на широкий ринок, можете охопити таку географічну зону, яку побажаєте, або на яку вистачить бюджету. Та й потенціал розвитку набагато вище, ніж у стандартного торгового об’єкта.
Побудова Інтернет магазину відмінна інвестиція, якщо проводити її продумано і акуратно.