За інформацією: Суспільне Хмельницький.
Паспорті об’єкта будівництва, 18 червня, 2025, Хмельницький. Суспільне Хмельницький
Виконувач обов’язків начальника управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради Василь Кабальський телефоном розповів, що є погодження на перекриття тротуару в цьому місці, згідно з зверненням забудовника.
"Згідно зі схемою організації дорожнього руху і проєктно-кошторисної документації на будівництво. Обхід здійснюється через зелену зону, яка йде вулицею Свободи, облаштовані пішохідні переходи".
Виконувачка обов’язків начальника управління з питань державного архітектурного будівельного контролю Хмельницької міської ради Марина Вінер, розповіла телефоном, що дозвіл на будівництво цього об’єкта видала Державна інспекція архітектури й містобудування України. Жителі міста зверталися з приводу можливих порушень будівництва, тому управління обстежувало об’єкт.
"Нами складений був акт обстеження, в якому зафіксовані можливі порушення Законодавства і державних будівельних норм при спорудженні цього об’єкта".
Марина Вінер зазначила, з цим звернулися до відповідних органів та чекають інформацію, щодо вжитих заходів.
"Державної інспекції архітектури й містобудування України, щоб вони провели перевірку дотримання законодавства. Ми зверталися до правоохоронних органів".
Чоловік переходить проїзну частину до забудови, 18 червня, 2025, Хмельницький. Суспільне Хмельницький
Архітектор, член Національної спілки архітекторів України Сергій Козак поділився, що знає про це будівництво.
"Такого характеру об’єкти виникають через те, що не виконується найголовніше — це містобудівна документація, яка розроблена і затверджена рішенням міської ради".
За його словами, ділянка тут знаходиться в історичному ареалі та має обмеження по забудові.
"На жаль цей об’єкт виступає, як за лінію забудови, так і порушує сталий традиційний характер забудови. Крім того, для таких об’єктів є обов’язкове погодження Міністерства культури".
Сергій Козак наголосив, має бути шість метрів від проїзної частини.
"Такий комплексний підхід з порушенням містобудівної документації приводить до такої забудови, яка виступає метрів на шість від лінії забудови, будівля по суті, нависає метр від проїжджої частини дороги".