Багато водіїв не здогадуються, що двері їхніх авто накопичують воду. Ознака проста: якщо під час руху чути плескіт, немов у пральній машині, значить усередині дверей стоїть рідина. Це не лише неприємно, а й загрожує корозією, попереджає SlashGear.
Будь-яке авто має дренажні отвори знизу дверей. Через них виходить дощова вода чи конденсат. Проблема в тому, що отвори забиваються пилом, листям, навіть антикорозійними матеріалами, якщо їх нанесли неправильно. Тоді волога осідає на металі, і фарба починає пузиритися. Через кілька років можна побачити знайомі іржаві потоки вздовж порога.
Іржа розвивається непомітно. Спершу всередині з’являється волога пляма, а згодом утворюється наскрізний отвір. Волога шкодить не лише металу. Усередині дверей стоять електросклопідйомники, динаміки, датчики. Якщо вода накопичується, техніка виходить з ладу. У сучасних моделях це може коштувати водієві кілька тисяч гривень ремонту.
Щоб уникнути проблем, треба раз на сезон перевіряти отвори. Робиться це просто: стаєте навколішки біля машини і тонкою дерев’яною паличкою прочищаєте їх. Металевий дріт краще не брати – він дряпає фарбу й створює місце для нової іржі. Дехто продуває отвори компресором або користується м’яким дротом, але головне – не пошкодити покриття. Декотрі навіть сверлять нові невеличкі отвори зсередини.
Є ще одна порада: якщо вода вже накопичилася, можна відкрити гумову заглушку знизу дверей. Для швидкого зливу авто краще поставити на підйом чи нахилити на горбок, щоб вода стекла в один бік. Після цього варто перевірити ущільнювачі скла й дверей. Зношена гума часто стає причиною потрапляння вологи.
Читайте також: Знамениту недорогу модель Subaru раптово показали в новому вигляді
Регулярна перевірка дренажних отворів займає кілька хвилин, а економить роки життя авто. Іноді дрібна деталь вирішує долю всього кузова.