Максим Кріппа: стратегії інвестування в S.T.A.L.K.E.R. 2 та ринок нерухомості

Максим Кріппа, який до останнього часу був маловідомим підприємцем, поступово відкриває завісу своїх численних проєктів. У розлогому інтерв’ю він поділився ексклюзивними подробицями про свої інвестиційні стратегії.

Про подробиці інтерв’ю розповідає видання Retailer UA.

Зокрема, Максим Кріппа згадує про свою участь у розвитку гри S.T.A.L.K.E.R. 2, яка завдяки його участі обіцяє стати новим культурним феноменом. Інвестиції в цей проєкт не тільки сприяли його швидкому розвитку, а й відкрили нові можливості для української ігрової індустрії в цілому.

S.T.A.L.K.E.R. 2: успішний реліз в умовах війни

20 листопада 2024 року геймерська спільнота світу стала свідком вражаючого релізу S.T.A.L.K.E.R. 2. За короткий час, всього за 36 годин після випуску, гра здобула величезний успіх, розійшовшись тиражем понад мільйон копій. Максим Кріппа, який вклав значні кошти у розвиток проєкту, вважає його не лише комерційним тріумфом, але й культурним відзначенням для України.

«Цей реліз — більше, ніж гра. Він став символом нашої непохитності та здатності досягати величі при складних обставинах», — прокоментував Кріппа. 

Він також звернув увагу на ті виклики, які довелося долати команді розробників в умовах війни.

Інвестування в нерухомість Києва: капіталовкладення понад 100 мільйонів доларів

Максим Кріппа активно інвестує в нерухомість Києва, витративши понад $100 млн за останні два роки. Його інвестиції включають купівлю бізнес-центру «Парус», приватний будинок у Козині та готель «Україна».

На запитання про раціональність купівлі бізнес-центру “Парус” в умовах війни, яке могло б здаватися ризикованою інвестицією, Максим Кріппа відповів з впевненістю. Він зазначив, що висока завантаженість центру, яка сягає понад 90%, та сприятливі ринкові умови зробили цю угоду особливо вигідною.

Глобальні перспективи S.T.A.L.K.E.R. 2

Максим Кріппа висловлює великі сподівання на S.T.A.L.K.E.R. 2, вбачаючи в ній не лише комерційний успіх, а й широкі можливості для розширення через доповнення та нові сценарії. Особливі амбіції Кріппа виявляються в його інтересі до перенесення ігрового світу на телеекрани. Натхненний успішним прикладом адаптації «Відьмака» компанією Netflix, він бачить схожий потенціал для S.T.A.L.K.E.R. 2. Кріппа вважає, що такий проєкт міг би не тільки розширити аудиторію гри, але й забезпечити їй міжнародне визнання та фанатську базу. З огляду на ці плани, він уже розглядає стратегічні кроки для реалізації цієї ідеї, маючи на увазі потенційну співпрацю з великими медіа-платформами.

Новини України