Початок серпня – це той момент, коли кондиціонер у машині або рятує життя, або псує настрій. Якщо в салоні спекотно, а холод не йде – проблема, найімовірніше, технічна. І чим швидше її виявити, тим менше витрат.
Як розказав виданню «Твоя МАШИНА» київскьйи майстер з обслуговування автомобільних кліматичних систем Сергій, перше, що потрібно перевірити в такій ситуації – фреон у системі.
«Якщо рідини бракує, охолодження майже нульове, хоча компресор і вмикається. У старих авто ущільнення можуть пересохнути, й холодоагент просто повільно виходить. Літо лише прискорює процес», — пояснює він.
Друга причина – забитий конденсатор. Він стоїть попереду радіатора і за сезон обростає пилом, пухом, комахами. І тоді замість обміну теплом – перегрів і вимкнення. А ще гірше, коли з’являється корозія. Вона тонко «роз’їдає» трубки, викликаючи тріщини та нові витоки.
Третій сценарій – проблеми з компресором. Якщо він перестає качати, то прохолоди не буде в принципі. Причина – зношення або брак мастила. І тут уже мова про дорогий ремонт або повну заміну агрегату.
Четвертий фактор – старий салонний фільтр. Влітку в нього набивається пил, листя, пилок. Повітря стає млявим, слабким, а холод розподіляється мляво. Плюс з’являється запах вогкості – це вже знак, що в системі оселились бактерії.
П’ята проблема – випарник. У ньому постійна волога, а отже – рай для грибка. І навіть коли кондиціонер ще дме, він приносить у салон не холод, а алергію.
Читайте також: Недорогий кросовер Toyota розміром з RAV4 показали в найкрутішому вигляді
Експерти радять хоча б раз на рік обстежувати кондиціонер. Не тільки заправити, а й почистити.