Який найекономічніший автомобіль у світі

Volkswagen свого часу довів, що ідея “100 кілометрів на одному літрі пального” може стати реальністю. Саме з цього завдання й почалася історія моделі XL1 – унікального гібридного автомобіля, який у 2013-2016 роках обмеженим тиражем вийшов у серію.

Volkswagen XL1 став найекономічнішим серійним авто у світі. Його створили для демонстрації можливостей сучасних технологій у зниженні витрат пального. Машина важить лише 795 кг завдяки застосуванню легких матеріалів – магнію, карбону та вуглепластику. Дводверне купе отримало дизельний двигун об’ємом 0,8 л у поєднанні з електромотором. Сумарна потужність установки склала 68 к.с., а середня витрата пального – всього 0,9 літра на 100 км, пише портал mmr.net.ua.

Перший прототип XL1 з’явився ще у 2002 році, а через кілька доопрацювань дійшов до конвеєра. У продаж випустили лише близько 200 машин, ще 50 передали для тестів і досліджень. Ціна у 2014 році становила 111 тисяч євро – сума, яка й сьогодні виглядає значною.

Серед ключових особливостей XL1 – надзвичайно низький коефіцієнт аеродинамічного опору, гібридна силова схема з можливістю руху на електротязі та відмова від зайвих елементів комфорту. Завдяки цьому запас ходу сягав 400 км, а розгін до “сотні” займав 12,7 секунди.

Читайте також: Штраф у 17 тисяч гривень: кому з водіїв заборонено сідати за кермо без окулярів

Конкуренти на ринку теж були – наприклад, концепт Daihatsu UFE-III із витратою 1,39 л/100 км чи серійний Audi A2 1.2 TDI, відомий як “трилітрова” модель. Але саме Volkswagen вдалося вивести свій експериментальний проєкт у реальний продаж.

Новини України