У Прилуцькому ЦНАПі запрацював кол-центр

24 червня 2025 р.   17   0

У Прилуцькому центрі надання адміністративних послуг запрацював кол-центр. Відтепер жителі міста зможуть швидко і без черг дізнаватися про послуги, правила оформлення документів, терміни тощо.

Про це йдеться у сюжеті ТК «Прилуки».

Як повідомили у ЦНАПі, новий кол-центр запрацював за підтримки міжнародних партнерів.

«Це стало можливо завдяки тісній співпраці Прилуцької міської ради, Управління адміністративних послуг з міжнародною організацією EGEP, що фінансується Фондом «Східна Європа» за підтримки уряду Швейцарії. Наша співпраця почалася з осені минулого року. І так, за рахунок коштів міжнародної організації була закуплена техніка, а це саме навушники та SIP-телефонія для надання даної послуги», – зазначила адміністратор Управління адміністративних послуг Анна Пилипченко.

Система побудована так, щоб бути максимально зручною для кожного. Кол-центр має кілька тематичних розділів, тож дзвінки швидко перенаправляються до відповідального фахівця.

«Це дуже зручно для мешканців міста і дуже зручно для роботи самого управління адміністративних послуг, оскільки у форматі онлайн людина, звернувшись до кол-центру, отримує всю необхідну інформацію стосовно графіка роботи, а також переліку документів для отримання тієї чи іншої адміністративної послуги. Тобто, без втручання адміністратора».

За більш детальною інформацією людина може з’єднатися із профільним спеціалістом.

«Цілодобово надається консультація стосовно режиму роботи та документів, які необхідні для отримання послуг, а спеціалісти – це тільки в робочий час».

Змінився і номер телефону для зв’язку – 046-273-0269.

Джерело

Новини України