Що таке регіональне SEO-просування

Google, як і будь-яка інша пошукова система, орієнтований на те, щоб надати користувачу максимально релевантну відповідь на запит. Це правило працює не лише щодо заданої фрази, а й з урахуванням геолокації людини. Тому для залучення більшої кількості клієнтів та отримання переваги над конкурентами необхідно здійснювати регіональне просування в Google. Розберемо докладне, що це таке, для яких видів бізнесу підходить, як виконується.

 

Що таке регіональне просування?

 

 

Локальне SEO орієнтоване просування веб-порталу у конкретному регіоні – області, місті, районі і навіть станції метро. Насамперед воно спрямоване на користувачів, для яких ключовим фактором вибору компанії є її місцезнаходження. Наприклад, коли шукають спортзал, кафе, доставку піци поблизу дома або роботи.

 

Пошукові системи враховують геолокацію користувача та показують йому оптимальні результати. Тому бізнесу, який працює на обмеженій території, регіональна прив'язка є дуже важливою. Просування сайту по містах допомагає з мінімальними вкладеннями висунутися на перші позиції у видачі та обійти більш великі компанії.

 

Кому необхідне регіональне просування?

 

 

Локальне SEO особливо важливо для малого та середнього бізнесу, який орієнтований на клієнтів із конкретної місцевості. Також це необхідно і для великих компаній, які мають багато філій та хочуть посилити свої позиції у конкретному регіоні.

 

Просування сайту у певному місті знадобиться бізнесу, який працює на певній території, реалізуючи свій товар або пропонуючи послуги. Наприклад, доставка їжі, салони краси, станції технічного обслуговування, ремонт. Якщо у виробника недоступна чи неефективна логістика на великі відстані, йому слід звернути увагу на регіональне просування. Також місцеве орієнтування необхідне для бізнесів, які займаються мережевим маркетингом, клінікам та B2B-компаніям.

 

Переваги локального SEO

 

SEO просування сайту в регіоні ефективно з цілого ряду причин:

 

– конкуренція в окремо взятій місцевості набагато нижча, ніж у всій країні;

– сприяє підвищенню трафіку та конверсії, тому що на сайт приходять лише зацікавлені користувачі;

– пошукові системи більш лояльно ставляться до ресурсів, оскільки їм зрозумілий алгоритм ранжування;

– вартість просування знижується завдяки використанню низькочастотних, але конверсійних геозалежних ключових запитів;

– аудиторія більше розташована до компаній із чіткою географічною прив'язкою.

 

Якщо бізнес орієнтований на конкретне місто, немає сенсу витрачати великі бюджети на його просування по всій країні. Найкращий вибір у цьому випадку – сфокусуватися на конкретній аудиторії та залучати її за допомогою регіонального розкручування. Але самостійно це зробити дуже складно.

 

Замовити SEO-просування у Дніпрі можна в агенції HighwayToTop. Ми допоможемо вашому сайту зайняти лідируючі позиції у регіоні.

 

Як відбувається просування сайту у різних регіонах?

 

 

 

Просування сайту вимагає комплексного підходу, який включає:

 

Аналіз регіону та аудиторії. Спочатку важливо вивчити цільову аудиторію у кожному регіоні. Потрібен аналіз: пошукових запитів, переваг користувачів, конкурентного середовища, рівня попиту на послуги чи товари.
 

Локалізацію контенту. інформація, яка публікується на сайті, має враховувати особливості та специфіку регіону. Важливо адаптувати тексти, підбирати локальні ключові слова, використовувати місцеві новини та події. На сайті потрібно вказувати актуальні контактні дані, розміщувати відгуки та кейси клієнтів із цього регіону.

 

Оптимізацію сайту під локальні запити. Рекомендується використання регіональних ключових слів у метатегах, заголовках, URL та текстах, робити розмітку schema.org для вказівки географічної прив'язки, створити окремі сторінки або піддомени для кожного регіону, а також виконати реєстрацію в Google My Business.

 

Роботу з локальними посиланнями. Для покращення позицій у регіоні важливо отримувати посилання з авторитетних місцевих ресурсів: каталогів та бізнес-довідників, публікацій прес-релізів на регіональних новинних сайтах. Будуть корисними колаборації з блогерами, а також робота з відгуками на місцевих майданчиках та картах.

 

Облік мобільної видачі. Оскільки більшість користувачів здійснюють пошук інформації за допомогою смартфона, потрібно адаптувати веб-сайт під нього. Важливо оптимізувати швидкість завантаження сторінок, створити зручну навігацію та адаптивний дизайн, а також забезпечити коректне відображення регіональних даних.

 

Аналітику та коригування стратегії. Для ефективного просування у регіонах потрібно постійно відстежувати результати. У цьому допоможуть інструменти для перевірки регіональної видачі, такі як Rank Tracker та чекери SERP, аналіз даних Google Analytics.

 

Розробку індивідуальної маркетингової стратегії. Включає налаштування таргетованої реклами Google Ads, використання локального SMM-просування, проведення регіональних акцій і заходів.

 

Просування сайту в різних регіонах потребує стратегічного підходу, грамотної локалізації контенту та постійного моніторингу ефективності дій. За дотримання всіх рекомендацій сайт зможе успішно конкурувати на локальному ринку.

Источник

Новини України