Власники нового Cadillac Escalade IQ отримали можливість заказати ексклюзивну послугу – романтичну вечерю на двох на задньому сидінні свого позашляховика.
Про це повідомляється на офіційному сайті концерну General Motors.
Виробники преміальних авто останнім часом пропонують покупцям не лише ексклюзивні опції, але й цікаві послуги та враження.
Саме тому і з’явилася програма Cadillac of Reservations, яка дозволяє власникам електричного Escalade IQ вартістю від $130 000 спробувати делікатеси з елітних ресторанів просто у своєму авто.
На відміну від сервісу Drive-Through (до нього належить, зокрема, “МакДрайв”), водієві і пасажирам Cadillac Escalade IQ не лише продадуть страви, але й накриють на стіл. Річ у тім, що на другому ряді електрокара є розкладні столики.
Наразі власникам Cadillac Escalade IQ пропонують спробувати страви ресторану корейської кухні COQODAQ з Нью-Йорку, а також італійського ресторану La Dolce Vita в Лос-Анджелесі, який популярний серед голлівудських знаменитостей.
Влітку до програми Cadillac of Reservations долучиться стейк-хауз COTE в Маямі та ресторан State Bird Provisions із Сан Франциско, який спеціалізується на стравах з курятини.
Щоб підкреслити ексклюзивність пропозиції, в Cadillac вирішили обмежити кількість запрошень на романтичну вечерю в авто.