За інформацією: Суспільне Полтава.
У Полтавському ЦНАПі талони на отримання послуги на прийняття документів на відстрочку видають лише один в руки. Деякі категорії населення приймають поза чергою. Адміністрація просить громадян, чиї запити не є терміновими, відкласти відвідування центру на тиждень, через надмірну завантаженість.
Про це Суспільному розповіла заступниця Полтавського міського голови Ольга Величко.

Полтавці у ЦНАПі. Суспільне Полтава
"Людина приходить особисто. Я ще раз підкреслюю, не через адвоката, довіреність, а особисто. Вона надає документ, посвідчує особу. Це паспорт, далі ідентифікаційний код і військово-обліковий документ. Також вона повинна мати при собі документи, які підтверджують право на відстрочку. Це згідно з постановою 560 Кабінету Міністрів. Обов'язково підкреслюю, що ці документи повинні бути в оригіналі чи нотаріально посвідчені, тому що в нас сьогодні вже дві людини прийшли, вони принесли ксерокопії. Ці документи не приймаються", — прокоментувала Ольга Величко.
Талони на отримання послуги прийняття документів для відстрочки видають лише один в руки. Це можна зробити самостійно в терміналі або через адміністратора.

Талони на отримання послуги прийняття документів для відстрочки видають лише один в руки. Суспільне Полтава
"Талончики на отримання послуги на відстрочку від мобілізації ми видаємо день в день. І один талончик в руки, тому що коли приходять до нас відвідувачі і просять талончик для друга, ще для когось ми не видаємо для того, щоб не було зловживань. І підкреслюю, що в нас є окремі категорії, які приймаються окремою чергою. Це учасники бойових дій, далі сім'ї, де є особи, що перебувають в статусі зниклих безвісти. Це члени сімей загиблих і члени сімей особи, звільненої з полону" , — повідомила Ольга Величко.
Військовозобов’язані громадяни можуть звертатись до будь-якого центру надання адміністративних послуг за місцем перебування. У громаді таку послугу можна також отримати у центрах в Гожулах та Супрунівці.

Термінал у якому можна самостійно взяти талон на подачу документів. Суспільне Полтава
"Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради вже в цю суботу, 1 листопада, розпочав прийом документів. Незважаючи на те, що по суботам в нас працює лише три адміністратори, тобто чергова зміна, ми вивели 12 адміністраторів для того, щоб люди максимальна кількість отримали цю послугу і в суботу вже 150 мешканців нашої громади І не тільки, тому що це є екстериторіальною послугою", — сказала Ольга Величко.
Водночас у ЦНАПі не ухвалюють рішення про надання відстрочки. Остаточне рішення приймає комісія ТЦК та СП.
"Перші документи через ЦНАПи вже надходять до ТЦК, будуть опрацьовуватися. Про результати ще рано казати, але очікування позитивні. Приблизно протягом тижня, коли пройдуть засідання комісій із надання відстрочок і опрацюють документи, отримані через ЦНАПи, стане зрозуміло, чи можна говорити про реальне розвантаження ТЦК та СП", — прокоментував речник обласного ТЦК та СП Роман Істомін.

Полтавський ЦНАП. Суспільне Полтава
Відповідь комісії можна отримати двома способами. SMS-повідомлення на вказаний номер телефону або на електрону пошту з українським доменом.
"Приходить клієнт, мешканець чи не мешканець громади. Він надає документи, посвідчення особи. Також адміністратор приймає документи, які є посвідченням того, що ви маєте право на відстрочку, відскановує їх і загружає у систему «Дія». Ці документи відправляються потім на ТЦК, де засідає комісія, яка протягом 7-15 днів ухвалює відповідне рішення", — розповіла Ольга Величко.
Також для тих категорій, які не мають змоги отримати автоматичне продовження, можна скористатись онлайн-сервісом "Резерв+".
