Поки з колеса не злетить тягарець, водій може й не здогадуватись, що щось не так із балансуванням. Але чекати, поки з’являться вібрації на кермі, не варто.
Багато хто має два комплекти шин на своїх дисках, зимові й літні, і не їздить на шиномонтаж при зміні. Та чи треба тоді перевіряти балансування? Про це повідомляє портал mmr.net.ua.
Коли колесо знімають, ремонтують або навіть просто перевзувають – баланс може збитися. Навіть нові колеса треба балансувати, бо частини колеса мають різну вагу.
З часом шина трохи прокручується на диску, протектор стирається нерівномірно або колесо отримує удари – все це теж порушує баланс.
Тому краще не чекати проблем, а перевіряти балансування хоча б раз на рік, наприклад, під час сезонної заміни шин. Якщо ви багато їздите або дороги погані, краще робити це частіше. Так ви збережете підвіску й кермові деталі в хорошому стані.
Якщо баланс збитий, з’являються вібрації, шум, машина гірше слухається керма, а деталі зношуються швидше. Особливо це помітно на швидкості 60–100 км/год – якраз у звичайних умовах їзди.
Якщо немає можливості звернутись до майстрів, можна спробувати перевірити самостійно. Рухаючись накатом по рівній дорозі, прислухайтесь до шуму чи вібрацій.
Такі перевірки особливо важливі після сильного удару в яму або якщо зачепили бордюр. Регулярне балансування – це просто, недорого і дуже корисно для безпечної та комфортної їзди.